2011. december 8., csütörtök

Gömbök

















Ajándékba készítettem ezeket a gömböket.



20 megjegyzés:

  1. Én is elfogadnám, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  2. Hűűűűűűűű! Álomszépek! Hogyan tudtad ilyen szépen ráfeszíteni? Alul mi van? :)

    VálaszTörlés
  3. Mármint a csipkeszegély másik felén,mert gondolom,hogy hungarocell gömbön van.Csodaszépek!Micsoda csodás ötlet!!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépek lettek! Ha nem titok, én is kíváncsi lennék, hogy gömbölyítetted rá a gömbökre :)

    VálaszTörlés
  5. Nem titok:
    Így készítem:
    mélyedés vágok a hungarocellbe, majd először a hímzett anyagot veszítem rá, és a mélyedésbe belenyomkodom.
    Majd a másik oldalra egy rugalmas anyagot ráfeszítek, és a mélyedésbe szintén belenyomkodom az anyagot az olló gömbölyű felével.
    A találkozási részre kétoldalas ragasztót rakok, majd erre feszítem rá a csipkét.
    Ahol összeér a csipke azt a részt pedig összeöltöm.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek és nagyon ötletesek! Megkérdezhetem, hogy a mintát hol sikerült találnod? Én egy dobozkát szeretnék Karácsonyra készíteni, és teljesen beleszerettem. Ilyet szeretnék a tetejére hímezni!
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Ezek gyönyörűek! Örülök, hogy csak most értem ide :), mert így a műhelytitkot is olvashattam. Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk! :)

    VálaszTörlés
  8. Your stitched balls are so beautiful! Great work!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  9. Palkó: nagyon szívesen, remélem, hogy tudtam segíteni mindenkinek.
    Kicsilány:
    a minta: Carol Tinson és ebből van egy részlet.
    ha küldesz egy mélt, akkor átküldöm,
    címem: gromine1@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek lettek, ügyike vagy! De jó, hogy újra alkotsz!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű szép!
    Nagyon ötletesnek találom a gömbök méretbeli különbségét ugyanazzal a mintával elkészítve, egyformák és még is mások.

    VálaszTörlés
  12. Hát ez valami csodálatosan szép. Olyan elcsépeltnek hangzik, de tényleg fantasztikus. A fotóid pedig pazarok!

    VálaszTörlés
  13. Álomszépek lettek!
    Nagyon szeretem ezeket a finom mintákat.

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörűek a gömböcskék. Szinte irigykedem azokra, akik ilyen szép ajándékot kapnak!:)

    VálaszTörlés
  15. Congratulations! Your ornaments are great! Brazilian kisses...

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű... és nem is tudok mit írni... a többiek elöttem már mindent leirtak... csak gratulálni tudok!!!!!

    VálaszTörlés
  17. ...csodaszépek a karácsonyi gömböcskék - és hogy elolvastam a bejegyzéseket: tanultam is valamit, amit már én is megkérdeztem volna: hogy tudtad ilyen csodaszépen ráfeszíteni - de mostmár tudom a "titkot" :))

    VálaszTörlés